Hjälp Räkningar!
Publicerat: 2009-05-28| 19:18:02

Ja ha nu är lönen slut!
 Räkningarna betalda och kontot lika med noll..

 Måste bli frisk så jag kan börja jobba igen!!
 Jag vill!! jag vill!!

 Men hur lätt är det då att bli frisk?
 Ja många kanske tycker att det är väl bara att rycka upp sig! :(
Den kommentaren har jag hört så många gånger!!

Om det vore så jkl enkelt så hade jag aldrig blivit sjuk och hemma!!

Det är ett hel... att vara hemma..
Inga pengar inget LIV..
Jo liv finnes men mening?

Denna förvirring i min hjärna om jag slapp detta kaos så skulle jag bli så mycket bättre OCH säkert oxå kunna börja jobba igen.. :)

VEM ja VEM vill anställa en förvirrad själ som mej?

Ja svaret är nog ingen!
I dessa tider när det finns hur mycket arbetslösa människor som helst att arbetsgivarna bara har att välja och vraka blan människor! ???

Ja vem vill då ha MEJ??

Ja suck ingen mening att grubbla på detta jag blir nog inte bättre av det heller..

Är det någon som kan hjälpa mej komma på hur det ska gå till??
Någon som har ett tips på hur man gör för att komma tillbaka ut ur väggen och hitta dörren som måste vara den enklaste vägen ut ur mörkret och tillbaka till LIVET igen!!

HJÄLP mej någon!! :(

Kramar en förvirrad själ på väg att ge upp!! :O




HJÄLP! ♥



Kommentarer
Från:rebecca
Publicerat: 2009-05-29| 14:54:47

Hejsan!



Hoppas att allt är bra!

Jag har betällt din handdukshållare.



Kram

Från:Kadri
Publicerat: 2009-05-29| 20:47:33

Sv. Tack snälla du för alla fina kommentarer. Jag svarar alltid på alla kommentarer, men nu har det blivit så många plötsligt så man hinner inte o svara alla på en gång. Barnen tar ju sin tid också. så 1000 gånger förlåt.

Det verkar gå bättre för Carmen Ly . Just nu i alla fall. Verkar så att personalen är livrädd för ännu en anmälan till kommunen så de går 2 meter efter mobbarna på rasterna så inget skulle hända.

Jag hoppas, hoppas att det löser sig. Jag ser ju på Carmen Ly att hon försöker vara tuff fast hon mår dåligt inuti. Det är bara inte o sluta bli rädd för mobbarna över natten fast personalen verkar tro att det är så lätt.

Hur mår din sån nu ?? Hoppas det går bra för honom. Vilken rektor. Orkar inte bry sig och anmäla. Vilken människa.

Jag hade dig på bloglovin från förra gången vi ``pratades``här på bloggen om våran grabb.Så jag såg ditt inläg om viktväktarna och jag tycker det är så roligt när folk går ner i vikt. Det är alltid bra för människans självförtroende.

På tal om grabben då ska han komma till oss för 2 dagar så vi får se hur det går. Han har det inte så bra just nu. Det gör ont att inte kunna hjälpa till.

Obs. Tack för att du tycker att jag är tuff, men det är jag verkligen inte.

Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?