Kalas & jag har inget att ta på mej!!!!
Publicerat: 2010-09-01| 16:53:01

Ja jag har en hel garderob med kläder men inget att ta på mej..  :(

Känns det igen??

Ett 18 års kalas!!!!!! man kanske vill ha ngt trevligt att sätta på sig??

Men jag har inte ett dugg..  :(
Man kan väl inte ha samma varje gång man går bort och träffar samma personer eller??? ;(

Ja *SUCK* Vad är en bal på slottet????  ;)

Nja det är ju inte bal jag ska på men man vill väl ändå vara lite fin.. MEN jag hittar inget som passar.....

Ja jag har inte tid att skriva mer letar ett tag till sen så blir det jogging byxor :)

Kram kram till er alla.....

VEM är det som fyller jo just det.......

*ALEX*


Kommentarer
Från:Elin
Publicerat: 2010-09-02| 22:05:40

SV: Åh, tack ska du ha :)

Ja, jag använder Photoshop!

Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?