Nu börjar det bli riktig höst!!!
Publicerat: 2010-09-03| 18:27:28

Detta känns verkligen i luften...

Luften är kall & fuktig.. Men när solen skiner så känns det genast mycket bättre .. VARMARE...

MEN hösten ÄR vacker...



Eller vad tycker ni??



Idag mår jag bara skit.. Illa mående o ont i hela kroppen.. :(

Inget känns kul..

:(

Nu är kl ca 18 & då drog hela familjen ner till ishallen där A-laget ska ha tränings match och grabbarna ska vara funktionärer..
Tjejerna kollar väl inte på ishockey kan jag tänka mej utan dom ska väl närmast kolla in killarna..
Inte dom stora på isen utan dom som är bredvid får jag hoppas MIN dotter är bara 14... ;)



Jag blir ensam kvar här hemma med Frasse liggandes på soffan..

Så jag säger hej för idag men tittar väl in igen i morgon & hoppas att jag då mår bättre..

Kramen



Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?