Blödningar!
Publicerat: 2009-04-14| 09:41:20

Jag har haft blödningar sedan början av november -08..  :(

Jag är sååå trött på dom varje gång jag tror att det ska sluta så börjar det om i ny riklig mängd..

Detta tär ju på en .och samlivet..

MEN idag ringde jag till kvinnokliniken och hoppas nu att dom ringer tillbaka och att dom kan hjälpa mej barnmorskan sa att man gör en skrapning.. (hört talas om det men har aldrig gjort det själv)
Låter lite läskigt men kan aldrig vara värre än det jag upplever nu..

Hoppas jag får tid snabbt!!
återkommer när jag vet mer om detta..

Nu ska jag fika hos min mormor innan jag ska träffa försäkringskassan idag kl 11 i stan..

Detta möte blir inte heller lätt men det är ändock sköjare när det är över så man vet lite vad som kommer att hända med en ..

Kram så länge **Camilla  ♥

Kommentarer
Från:Duracellmamman
Publicerat: 2009-04-14| 12:29:09

Nu är din blogg inlagd inne på www.mammagalan.se

Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?