Dom sjuka i Götet!! :(
Publicerat: 2009-04-29| 11:10:41

Ja vad ska jag säga igår så pratade jag med min mamma massor av gånger för att försöka hålla mej så uppdaterad som möjligt om henne och pappa Arne.. :(  

Arne ska väl in på en rehab avdelning innan han får komma hem då han fortfarande inte kan ta sig i och ur sängen för egen maskin.. :(

Han mår visserligen bättre och det känns bra..
men att han inte kan komma hem och att morsan ska vara så sjuk att hon inte heller kan besöka honom så känns det lite jobbigt att vara så långt borta från dom..

jag har alla mina barn den här veckan oxå så bara åka iväg är inte heller det enklaste beslutet..

Skulle jag säga till mitt X att jag ska åka och att barnen ska vara hos honom så gick han väl i taket.. :(
Vet inte om han skulle det men orkar inte ens ta diskusionen med honom..

Jag fattar inte vad dom i Götet fått för eländiga basiller..

Pappa Arne som gick igenom en lång rad cellgifts behandlingar (Cancer lymfom) och ändå jobbade utan att vara hemma en dag och nu ligger han där helt utslagen.. :(

Krya på er mina nära och kära

Och tack för alla era fina kommentarer om GODA :P GRISÖRON :P

HIHIHI :P


Kommentarer
Från:Carma
Publicerat: 2009-04-29| 11:17:56

Hoppsan sjukstuga i Götet alltså...

Hoppas man kan hålla sig frisk här på östkusten=)

Kram <3

Från:Mie
Publicerat: 2009-04-29| 11:25:14

Va glad pappis ska bli för sin dator :)



Vilket skit att sverige missade matchen mot letland. Det som ska va ett Lätt land.... asg



Vännen min, du har en minst lika snygg blogg och det är så härligt att kunna följa med i din vardag nu när vi inte är lika nära (geografiskt) längre.



Jättehärligt att du sätter in så många bilder...



ps jag gillar dina nya hörapparater. Är då lika bra??



Kram min underbara vän

Mie

Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?