Elljusspåret med Frasse och tjejerna.. :)
Publicerat: 2009-04-26| 20:29:30

Efter frukosten ringer Johanna som sovit hos Joanna och frågar om jag ville köra dom till spåret??
 då dom skulle gå 2.5 an och ville ta med Frasse..

Visst säger jag.. Men om jag ändå ska köra er dit så kan jag väl gå jag med & så blev det. 

Så jag ångade på och tjejerna efter än fanns det liv i gumman.. ;)



Frasse hittade alla dy pölar som gick att hitta,                                             


ÅÅÅÅÅ  NEJ!!!! :(






 Han såg snart ut som en jul marsipan gris som var doppad i mörk choklad..  :D
 hihihi :) Men så nu visste jag vad jag hade att vänta när vi kom hem..




 
Just det bada Frasse.. ;)   :(

Men jag hade tur för efter ett tag så kom vi förbi en konstgjord sjö vid golfbanan som Frasse hoppade i..
Så efter ett par vändor i denna sjö så förvandlades han snart till den vanliga Frasse igen.. :)   :D








Frasse med pinnen ny badad i mossfallet. camilla och Jonna johanna med kameran..

Väl hemma igen då han torkat så trimmade jag igenom pälsen på honom så han blev sååå fin igen..


Kramen  ♥ 

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?