Fredag
Publicerat: 2009-04-24| 21:57:33

I dag skiner solen..

Det är ett riktigt kanon väder ute..

Pollen verkar det finnas i massor ögonen kliar näsan kliar och rinner oavbrutet..

Ja suck!!

Vi var in till Västerås på eftermiddagen för att hämta Oliver ( Daniels son) som ska vara hos oss inatt iallafall..
sen får vi se..
Medans han tränade så åkte vi gör att titta på en ny tv som vi skulle få istället för vår gamla som dom nu hittat på men som var transport skadad..
Så vi ska få en ny..
Dom hade tänkt ge oss en men vi ville ha en annan och den var lite dyrare så jag tänkte att i värta fall så får vi lägga till lite..
Men det gick bra det oxå..

Så i morgon ska vi hämta vår nya tv..

När vi kom hem så märkte jag att så fort jag öppnade dörren så började allergin igen.. Helt otroligt tänkte jag..
Måste vara psykiskt..

Vi hade köpt mat  kina mat från ?? Ja vad det nu heter hot något..  jätte gott..

Men hur som vid bordet säger D att han började känna att hans allergi var mycket värre hemma än i stan.. Han jobbar ju i stan oxå så klart där borde det finnas skillnad..

Så jag kanske inte är så tokig när allt kommer omkring..  :P



Kramen..   ♣


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?