Galen morsa
Publicerat: 2009-04-05| 20:38:28

Ja i kväll blev jag en galen morsa!!!
Jag formligen bara exploderade här hemma..

Mina barn har alltid kompisar här ALLTID..
När dom ska äta sitter kompisarna vid bordet oxå..
 Inte hjälper det att man försöker säga till heller dom lyssnar inte!!
Så ikväll rann bägaren över!

Jag bara exploderade!!!!!   såg allt i svart....

  **~~       (VARNING FÖR GALEN MORSA)     ~~**

*******************************************************************************

Daniel försökte få mej lugn men det gick inte,
 för jag hade så mycket innom mej att jag bara var tvungen att få ur mej det..

Ja nu sitter jag här och vet inte hur jag ska försöka få barnen att förstå vad som hände!!!
Luften gick ur mej helt!!

Dom fattar ju inte ett dugg.....   
Egentligen gör ja de inte heller.??. :( "SUCK"
Johanna kom ner efter en stund!!!     åååå jag var så arg, trött,!!! & ledsen ja allt på en gång!! :(

jag försökte förklara för henne & hon försökte att få mej att fatta att jag kunde väl säga till att jag inte mår bra!!!!!!

MEN det har jag försökt att gjort men ingen verkar fatta vad jag försöker att säga!!!

Ja vad ska jag säga?????

Vore trevligt att någon som läser detta kan ge feed back på detta!!

Så man kanske slipper bli kallad "galen morsa" i förtsättningen!!??

***Camilla...

Kommentarer
Från:rebecca
Publicerat: 2009-04-06| 00:07:18

Oj, det låter som du har varit arg idag!

i har inte hittat något hus än som vi vill ha men vi letar vidare. Som jag sagt förut så har vi inte bråttom utan vi vill hitta ett hus vi verkligen vill ha.



Ta hand om dig!



Kram Rebecca

Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?