"Henke"
Publicerat: 2009-04-15| 10:10:42

Som många av er redan vet så är jag en hockey mamma!!  ♥

En stolt sådan för mina grabbar är jätte duktiga...

Ja Johanna bli inte sur nu men du är duktig du oxå men inte på hockey..

En favorit i hockey världen som jag och Fredde har är ju Henke Lundqvist..

Han är jätte duktig och är naturligtvis Freddas stora idol..

MEN oxå mammas idol inte minst för att han är Göteborgare.. Han är dessutom snygg!!  ♥

Förlåt Daniel men jag älskar bara dej men tycker ändå att Henke är snygg. ;) Det vet du ju redan..
För mej så finns det ingen annan än du.. Mitt kära D..

 Henrik Lundqvist...<3<3

Ja ni får tycka till själva..

Lämna gärna en komentar..

**Camilla


Kommentarer
Från:**Wojtan**
Publicerat: 2009-04-16| 00:39:42

Håller med dig, Henke är grymt snygg. Jag drömde en gång att han och hans lika snygga brorsa bråkade om vem som skulle vara ihop med mig :)

Jag valde slutligen Henrik!



Såg att du kommer till Mammablogg Galan, vad kul. Då ses vi där!

Wojtan

Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?