Huvudet under armen!
Publicerat: 2009-04-06| 19:30:52

~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~

Ja mitt huvud har slutat att fungera!!

Det har inte börjat att fungera igen sedan jag gick in i väggen för fyra år sedan..

Jag har i flera veckor försökt att få den här bloggen att bli mer personlig så att säga,, men har jag lyckats??
NEJ!!

Min dotter tycker jag är dryg när jag ber om hjälp men hennes fingrar bara flyger fram & det ser så lätt ut det hon gör :) så när hon visat & jag ska försöka själv så blir det inget av det!!

Nu har hon visat mej igen men det är redan borta!! :(

Varför kan jag inte få bli mer normal igen?? :(

Ja säg det??

Tur att jag har Daniel  annars hade jag väl inte fått mat heller..

Kram till er alla i cybervärlden ♥

Kommentarer
Från:Åse
Publicerat: 2009-04-06| 21:38:40

Hej Camilla!

Jag fick tänka ett tag innan jag såg vem du var. haha Kände inte igen dig på bilderna i rubriken, men så scrollade jag ner och såg bilden på dig under Frasse och där var du mera lik dig. :-)



Det är väl inget fel på den här bloggen. Jag har sett värre. :-)



Sköt om dig och hälsa!!

Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?