I går och i natt!
Publicerat: 2009-04-11| 10:08:33

Just nu mår jag väldigt dåligt!!!

Att jag skriver detta här!!??
 Beror mer på att jag tror att om jag skriver så kanske jag börjar må bättre !!??

Låter tokigt det håller jag med om..
Men jag vill så gärna bli frisk och kunna leva ett normalt liv igen..

"Normalt liv"  Vad är det då??

Ja det vet jag inte men en sak vet jag och det är att jag har inte ett normalt fungerande liv..

Jag skulle vilja att om det nu finns någon som läser detta som jag skriver om på bloggen att dom ger mej
                        
FEED BACK
på det jag skrivit och som kan dela med sig av erfarenheter..

jag ska träffa försäkrings kassan på tisdag detta möte har blivit upp skjutet såå många gånger eller två gånger men..
 det blir inte bättre av att jag går dit heller hur ska hon kunna göra mej bättre??

Hur ska jag kunna göra mej själv bättre??

Dessa frågor har jag inga svar på men det enda jag vet är att jag orkar snart inte mer!!
Alla gnäller på mej...
Nej vem vill läsa detta??
Bara gnäll!!!

"SUCK"   
Slipper laga mat idag iallafall ska till min svärmor och äta påsk middag.. om jag nu följer med ..

Kram på er alla... /**Camilla  ♥


 

Kommentarer
Från:Lotta
Publicerat: 2009-04-11| 10:47:06

Låter jobbigt för dig!

Vet inte vad det är m en jag hoppas att den härlig våren och vädret kan hjälpa dig på traven.

Ta hand om dig!

Kram

Från:Mie
Publicerat: 2009-04-13| 13:47:35

Usch o fy va jobbigt det är när man bara ser o känner det jobbiga.

Det är toppen att du skriver. Det är terapi i sig. Och jag hoppas att fler hittar till din sida o får läsa det du känner o upplever för du är definitivt inte ensam om att ha det så här... Det är inte en tröst, men det känns alltid bättre att veta att man inte är ensam.

Krrraaaaammmmm

Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?