Jag ÄLSKAR Daniel! <3
Publicerat: 2009-04-20| 23:46:22

Jag älskar min sambo Daniel.. ♥
Det har jag gjort länge nu..

Vi har haft ett jobbigt förhållande me barn på varsitt håll och med DRYGA X..       


Jag har oxå varit hemma pga utmattnings dep.

Den senare tiden har vårt förhållande börjat sina det fina som fanns mellan oss har försvunnit.. ;(

KÄRLEKEN måste man vårda om den ska kunna överleva & dt har vi nog inte gjort med våran..

Vi har nog bara tagit allt för givet..

Varför jag nu skriver detta det är för min egen skull.. jag mår dåligt igen och märker att vi har glidit ifrån varandra vilket gör att jag mår ännu sämre..
Vi pratade tidigt om att vi skulle GIFTA oss men detta kände jag inte var så viktigt då.. men NU känner jag att det är jätte viktigt för mej men nu när jag försöker prata med honom om detta så liksom bara glider han uda från ämnet samtidigt är jag rädd för svaret jag ska få..

Vi blev tillsammans oktober -05...

ÅÅÅ Varför ska jag känna detta just nu??

Om någon har ett bra svar på detta och som vill dela med sig av egna erfarenheter så är jag tacksam för svar..
Både på gott och ont..

Har funderat på att spå mej detta kan kanske leda till ett svar som jag får tolka hur jag vill men ändå ????????????????
                                     För övrigt Älskar jag honom♥..
Mina barn älskar honom och jag älskar hans barn samt resten av hans familj jätte mycket..<3

Nej jag får lägga mej ner och försöka sova på saken så kanske jag känner annorlunda då..

                              <3<3<3Jag Älskar dej DANIEL<3<3<3 ..
Du säger att du inte läser det jag skriver här MEN jag skriver ändå detta TILL dej..♥♥♥




Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?