Kvällen är för kort jag hinner inte allt!
Publicerat: 2009-04-15| 22:25:26

Jag har en fråga & det är varför går kvällen så fort??

* Vi ska käka.
* Vi ska prata.
* Det finns läxor.
* Planera för morgondagen ..
* Mysa och god natt sagan i sängen..

Den är helig med en liten stunds gos..

Mina barn börjar bli stora men den där sista tiden på kvällen går för snabbt.. 
Min Egen tid har försvunnit .och NU ska jag och min älskade blivande man börja njuta av vår tid tillsammans.

Kram till er all **Camillps jag fick nog nå mag virus med mej hem :(
**Camilla


Kommentarer
Från:Mie
Publicerat: 2009-04-16| 10:28:14

Jadu vännen, du är inte själv om att känna så.

Man får vara lite rutinmässig o nästan planera sina kvällar för att hinna med allt....

Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?