Kvälls prommis!!
Publicerat: 2009-04-06| 12:37:30

                               ~~** Söndags kväll **~~

I går kväll tog jag en sista prommis med Frasse innan det blev kväller..

 Ibland så släpper vi bara ut honom så han kan kissa och sen komma in igen, men igår kände jag verkligen att jag behövde prommisen lika mycket som han.

Och det var nog tur det för på vägen så låg det en kvinna som kört omkull på cykel och var avsvimmad..
                                      Mitt på vägen!!
När jag fått liv i henne och fått upp henne och cykeln så kom det en bil körandes i full fart.....
     Tänk om hon legat kvar !! ??
 Hon sa det själv  oxå att det var tur att jag hjälpte henne!!   :)  
      Annar så vet vi inte hur det gått..   
Bilen stannade inte ens :(
Frasse tyckye det var lite konstigt med kvinnan på vägen han skällde lite besynnerligt på henne som han alltid gör när det är något han inte känner igen eller som oroar honom...       VOFF VOFF voff :)

Sen tyckte han att det var lika bra att knalla hem så den turen blev inte lång.. :)

Kram i natten **Camilla

Kommentarer
Från:Mie
Publicerat: 2009-04-10| 12:41:21

Men jösses... Vilken tur för henne att du kom förbi o hjälpte henne. Hoppas att hon mår bra nu och att det inte va nåt allvarligt

Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?