Kvinnokliniken
Publicerat: 2009-04-15| 19:20:57




ÅÅÅÅ äntligen hemma känns jätte skönt..

Det gick jätte bra idag det fanns inte några fel på mej utan mina äggstockar har nog bara fått *FRISPEL*
fick ett recept på något gulkropps hormon som han trodde skulle återställa balansen..

Om det inte fungerar så skulle jag få återkomma..

Det som var så lustigt att direkt jag tog honom i handen och vi hälsade på varandra så blev jag helt lugn...
Rädslan och oron var som bortblåst..
om det berode på lakaren eller om det var min osynliga väninnas närvaro som gjorde att jag bara blev så lugn det vet jag inte men så var det..

Så tjejer oroa er inte och vänta inte i ett halvår på att söka hjälp för det var inte ett dugg farligt..

** Kram Camilla  ♥

Kommentarer
Från:Lotta
Publicerat: 2009-04-15| 21:38:31

Tänk att en del människor har en sån lugnande inverkan på oss.

Rätt man på rätt plats kan man väl säga!

Tack för rösten.

Kram

Från:Mie
Publicerat: 2009-04-16| 10:26:03

Jag skulle ju för mitt ego gärna tro att det va min osynliga närvaro, men jag tror nog att det va läkaren som va en mänsklig o varm människa som ingav ett lugn för dig...

Va skönt att det inte va nåt tokigt...



Kramar min goa vän

Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?