Långfredag
Publicerat: 2009-04-10| 14:09:31

Vaknade vid halv tio och då hade frasse legat mellan mej och Daniel sedan 7-8 tror jag..
Då skulle han ut,
Nu blev det frukost till oss alla som var hemma...(Jag ,Daniel & Frasse)

Och jag tillbaka till sängen igen..
Jag har såå ont i magen..

Daniel skulle ut i trädgården en vända men jag bara ligger här.
Ska kanske gå upp och höra om han är sugen på fika den stackaren.. ♦

HJÄRTAN!Jag älskar hjärtan & änglar  jag har tre små hjärtan & ett stort hjärta som tillhör min älskade blivande man Daniel. Sen har jag ett hjärta kvar åt min älskade hund Frasse..  Sen finns det ju hjärtan som tillhör min bror, familj, & vänner Jag älskar dej Daniel!!

Nu kom frasse igen och Danne har nog skickat in honom för att hämta mej :)

Jag älskar er alla..

/Camilla**

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?