Ledsen
Publicerat: 2009-04-12| 13:17:31

Jag har varit ur balans ett tag..
Jag hoppas att det innerligt vänder snart annars så kommer världen att braka samman runt om mej..
Att jag har problem det vet jag och alla som jag känner..
Mina barn har fått växa upp med en otroligt kärleksfull mamma men hon har oxå under deras uppväxt varit sjuk..

Om jag kunde så skulle jag gärna göra dom här åren ogorda..Men ändå inte..

För mina barn har ändå vuxit upp i en trygg miljö där dom alltid vetat att jag har stått bredvid och stöttat dom..


men att det vissa dagar bara blivit mackor , piroger eller pan pizza det verkar dom inte heller lidit av ..

Som ett ordspråk säger!!!
                                                "Bättre med lite skit i hörnen än ett rent helvete"

Mina barn har ändå vetat att jag har funnits där för dom.. och kommer så vara så länge jag lever och orkar..

Men det är oxå detta jag lever för min familj.. Min man Daniel ( vi är inte gifta än)
Våra barn och vår hund Frasse ..

Nej nu ska jag fortsätta umgås här ett tag
 och dra fram den trevliga snabel draken

så vi kanske kan få rent i hörnen oxå..

**Kramar Camilla


Kommentarer
Från:Anonym
Publicerat: 2009-04-13| 13:41:06

OM de vet... Du är en underbar mamma och dina barn älskar dig.

Du är en underbar vän också;)

Kramis

Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?