Magsjuka och pannkakor!
Publicerat: 2009-04-16| 20:25:43

ÅÅÅ vad drygt jag har lyckats få denna fruktansvärda sjukdom som ändock bara varar i några dagar men som för mej är en av dom värsta i sittslag..
Man är ju mamma man ska finnas till hands ändå..
Har legat hela dagen barnen har varit snälla så det ska jag inte klaga på..

Men att helt plötsligt bara få rusa på toa för att det bara sprutar ur en i alla ändar det är deffenetivt inte kul.. :(
Jag försökte få dom att fatta att toan nere bara skulle vara min idag men det lyckades inte så bra..

Nu hoppas jag att detta snart är över för den här gången och att inte någon annan lykats få eländet..

Kvällen slutade mad att jag fick stå där och grädda pannkakor åt alla..
Det gick men jag blev av bruten några gånger och barnen fick lösa av så gott det gick..

Nu ligger jag i sängen och ska försöka sova slänger på en film sen sover jag nog snart..

Krya på er alla andra som oxå ligger däckade..

Kram till oss stackars mammor som aldrig får vara riktigt sjuka..

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?