Mamma blogg galan :)
Publicerat: 2009-04-13| 22:27:43

♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~

I lördags fick jag av en ren tillfällighet reda på att jag är anmäld till en tävling i mamma blogg galan :)
Först trodde jag att detta bara var någon som drev med mej men detta var tydligen sant..

Så nu mina kära vänner så får ni gärna vara med och rösta på min BLOGG.. :)

Det är bara att klicka på länken i högra hörnet och sedan naturligvis RÖSTA PÅ MIN BLOGG..;)

Dannelina jag finns med i två kategorier en för vanliga mamma blogg och en för bästa tonårs mamma..

Så passa på att rösta nu.. :)
                                                                               
Dannelina är skapad av mej Camilla..         **Dannelina
Tveka inte.. hihi

♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?