Min ÄLSKADE DOTTER!! <3<3<333
Publicerat: 2009-04-13| 14:19:26

♥♥

Detta är MIN ÄLSKADE DOTTER Johanna..

Visst är hon fin? JA!!   ♥ 

För mej är hon den finaste prinsessan på jorden eller i hela universum...

Pratade med min kära väninna idag och hon på minde mej om att det inte alls var länge sedan som våra döttrar 
# Cyklade mellan stallet och våra hem,,
# Lärde sig sminka sig bara för skojs skull..
# Sjöng och dansade i vardagsrummet till favorit artister som då var populära från IDOL el. Melodifestivalen.-:)
(nu står det still för nu kommer jag inte på någon låt) Typiskt mej..

Men hur som så är mamma 25 år och min dotter är 13 och nästa år är hon 14 år och jag 25 osv... ;)  ;)

<3<3 Kramar mamma Camilla <3<3


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?