Morgon efter en nykter fest!
Publicerat: 2009-04-19| 11:40:25

Vaknade av att D och Frasse försökte väcka mej som vanligt :)

Jag var sååå trött slumrade en liten stund till och proceduren upprepade sig....

Sen så var det bara att kliva upp för men Frasse skällandes bredvid sig så är det bara att kliva upp för även om hörseln är dålig så hör jag tillräckligt bara för att höra hans skall. :(

Efter en nykter fest och en onykter man så borde det vara han som är seg på morgonen och inte jag men icke..
Han är hur pigg som helst medans jag är helt slut känns som om jag vore bakis bra mycket mer än han..

Åker till Willys för att handla frukost som vi inte kommit ihåg tidigare och där var det redan en lång kö av andra kunder som väntade på att butiken skulle öppnas..
 7 minuter senare så slogs portarna upp och alla formligen rusade in som om det var värsta rean där inne.. :)

Nu med frukost i magen och en kaffe kopp känns det som om jag är mer redo för att möta dagen..  ;)

Jag var väl bakis av alla ångor som D ZzzNARKADE ur sig inatt!!  ;)

Lite mer info om kvällen med bilder återkommer jag med lite senare..

Min yngsta är på shack 4 i Arboga idag det är kval till finalen i GLOBEN i MAJ. Så jag tänkte försöka få reda på lite hur det gått för dom.. Spännande.. :)

SEE YOU!  ♣


                                                                                           

Kommentarer
Från:Elin - Design&Makeup
Publicerat: 2009-04-19| 14:29:20

Hejsan, vad fin design du har :)



Tack så mycket, ja jag tycker de kan lägga mer energi på de som verkligen gör folk illa i samhället istället för någon dum hemsida där de egentligen inte gör något fel.



Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?