Nu eller aldrig..
Publicerat: 2009-04-15| 13:07:32

Nu ska jag in i duschen för att sen köra till det otäcka besöket på Kvinnokliniken..

Måste få någon ordning på mina blödningar..

Först hoppade mensen över i två månader då var jag orolig för det istället f´ör att bara njuta av att den bara var borta.. NEJJJJ orolig det var vad jag var..

NU!!!! har jag blödit sedan november så gott som oavbrutet.. :(

Ringde igår och får komma idag.. detta var rekord..

MEN nu blir jag jätte orolig för nu ska jag vara där kl 15..


Känner mej lite ensam och rädd faktiskt..

***Rädda jag...

Kommentarer
Från:Mie
Publicerat: 2009-04-15| 16:04:30

Nu har jag "varit" med dig på KK....

Hoppas du kände dig trygg.

Nu väntar jag på att du hör av dig....



Varm kraaaam

Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?