Nu säger jag hej då..
Publicerat: 2009-04-20| 11:24:12

Detta med BLOGGEN har varit ett kul objekt i min vardag men som är allt för tidskrävande för mej..

Då jag inte är riktigt frisk och har svåra ja nu säger jag svåra koncentartions störningar så får jag inte mitt liv att gå ihop med detta ..

Som tur är så är det inte så många som följer min blogg så det är ingen som blir lidande..

När jag inte klarar av att byta tecken snitt på 12 timmar utan att lyckats förstöra något annat i min blogg så känner jag att hoppet är ute..

jag kan inte läsa denna instruktion som skrivs för att sedan komma ihåg när jag är inne i min mall vad som ska ändras..

Mina barn blir lidande då jag bara kan som en man göra en sak i taget kan jag inte lyssna på vad dom säger för eftersom jag hör så dåligt måste jag se den jag pratar med för att höra och försöka förstå vad som sägs.. vilket oxå glöms efter en stund om jag inte riktigt koncentrerar mej på detta..

Då jag redan är inne i data världen..

Som sagt ingen är mer ledsen än jag.. för det är bara jag som är inne och ser mina egna förändringar..

Ha det gott Camilla..

Bloggen ligger nu i vila..   jag i kaffe tagen vid Rachels stuga!!  Vacker NEJ!!  Smal NEJ!!  Trevlig JA!!!!  :) Jag har gått i graven!!

Kram Camilla ♥

Kommentarer
Från:Mie
Publicerat: 2009-04-20| 13:58:27

Men kära vännen.

Det känns som du har det extra jobbigt nu.

Strunta i att ändra nåt i bloggen, den är superfin som den är. Skriv av dig bara, om du orkar... Det är trevligt att läsa din blogg. Det tycker vi alla som är här inne o läser...

Men du gör som du känner är bäst för dig.

Kom ihåg att du är inte ensam, du har vänner som bryr sig om dig o vill dig väl...



Kramisar min rara vän

Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?