Onsdag!!
Publicerat: 2009-04-08| 15:40:08

Idag så har jag varit ute och farit sedan tidiga morgonen..

I morse åkte jag ner till min bästa kompis Mies  mamma & pappa och hälsade på..

Mie bor ju i Halsberg!! Men kom igår till Sura för att hälsa på! Hos sin mamma & pappa..
 och då skulle vi passa på att ses.. 
Jag hamnade ganska snart hos hennes pappas  dator som behövde min omvårdnad.. :)
Och den var visst sjukare än jag trodde så jag tog med den hem för att jobba vidare med den..

När jag kom hem igen röjde jag i köket då ringde min väninna Carina som ville att jag skulle komma över på en kopp
  :)
Så jag tog mej den tiden :)  
Nu är jag hemma igen sitter med en kopp kaffe tillsammans med Daniel & Johanna..
Så nu ska jag jobba vidare men pappans (ROLAND) dator..

**Kram på ett tag.. ;)


 

Kommentarer
Från:Anonym
Publicerat: 2009-04-08| 15:53:54

på inläggssidan finns en massa symboler högst upp. Symbolen som ser ut som en hästsko, där går du in & där finns hjärtan. Du trycker bara på den symbol du vill ha så kommer det i inlägget.

Kram

Från:Mie
Publicerat: 2009-04-10| 12:44:53

Det va härligt att träffa dig vännen. Pappa blir så glad att du kan hjälpa honom:) o mamma trivs med ditt sällskap...:)

Lycka till med datorn! (hur går det för den förresten?)

Kramisar

Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?