Pappa Arne!! <3
Publicerat: 2009-04-22| 12:58:46

Pratade med mamma nyss i telefonen..

Pappa Arne ♥ är jätte sjuk hade han inte kommit in igår så hade han nog inte andats idag.. :'(

Han har "SEPSIS" som är blodförgiftning och organ svikt... Samt Lunginflammation.. :(

ÅÅÅÅ här sitter jag 40 mil ifrån och kan inte annat får se hur det blir om jag ska åka ner och ev hjälpa min sjuka mamma för blir hon oxå inlagd då vete gudarna..   "Suck" 

Krya på dej kramar till dej pappa Arne vi vill inte att du ska vara sjuk vi älskar dej..  *GRÅT*

Denna magra snälla mannen gud hjälp honom att bli frisk.. SNÄLLA!!!

Jag vet inte hur man ber i cyber världen men man kanske ska säga AMEN oxå och inte snälla??

Jag ber inte i vanliga fall heller så är det MEN nu gör jag det...

Kramar Camilla  ♥

Kommentarer
Från:Rebecca
Publicerat: 2009-04-22| 18:12:55

Hejsan!



Hoppas att de snart är friska och på benen igen!

Kan inte vara kul att sitta 40 mil ifån de och vara orolig.





Ta hand om dig/er

Kramen

Från:Mie
Publicerat: 2009-04-23| 21:57:25

Jag hoppas att pappa Arne hämtar sig o blir piggare igen...

Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?