PartyLite
Publicerat: 2009-04-21| 13:18:41

Jag vet inte riktigt om jag har berättat att jag är väldigt förtjust i PartyLite (LJUS & LJUSHÅLLARE)

Jag är konsult och har haft några visningar..

jag har gjort detta för att försöka se om jag klarar av att komma hemmifrån och samtidigt göra ngt jag tycker om..

                                                                    

Detta är trio med votiv ljus i ljusen består inte av stearin utan av vax som inte blir mer än 60 grader varmt vilket gör att om man spiller på sig så bränner man sig inte och det är lätt att tvätta bort om man skulle få på kläder eller på en fin duk vaxet går bort i 40 -60 grader i maskinen.

Är de inte vackra?;)

Vaxet smälter och blir klart som genomskinligt.... :)
PÅ den övre bilden har ljusen brunnit en stund..

                                
                               PÅ den här bilden ser man hur ljus massan ser ut innan den börjar smälta..

                                                                                    :P    Vackra...  :)

                                                                                                                                                                                              **Camilla

Kommentarer
Från:Rebecca
Publicerat: 2009-04-21| 19:32:20

Ja visst är de underbart fina!

kramen

Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?