Skärtorsdag!
Publicerat: 2009-04-09| 15:02:02

Suck!  ♥

Det är påsk snart och jag bara hatar alla dessa högtider  redan som barn..

Vaknade med ett huvud som bara dunkade ..

Daniel kom hem lite tidigare idag det var då det slog mej att det snart är påsk..

Eller rättare sagt att det redan är PÅSK.

Då började jag att fundera vad jag har lagt mina kläder??
kommer jag i dom än?
*funderar en stund*

Jag får hoppas att det går bra..

Men attans var är pannan???
Hittar den långt inne i skåpet nu är det bara att göra sig fin ...
dushen den skippar jag den här gången det är väl ändå ingen som bryr sig heller!!???


PÅSK

Så Kvasten ser ut att fungera i år oxå så saken är BIFF..

Då så alla KÄRRINGAR VI SES I BLÅKULLA VA???

                          
 GLAD PÅSK till er alla!! Kram kram till er som jag inte träffar på i BLÅKULLA!!! ;)               ♥Camilla                          

Kommentarer
Från:sanna ♥
Publicerat: 2009-04-09| 17:26:59

Sjukt snygg blogg!s

Från:Mie
Publicerat: 2009-04-10| 12:46:59

Håller med föregående talare.

Du måste lära mig!!!! Please????

Pöss

Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?