Studsmattan ville fram..
Publicerat: 2009-04-26| 20:41:02

Japp så den fixade vi efter hund trimmet..

 Bilden är inte från vår studsmatta men den får duga så länge tills Johanna fixat in bilder på datorn..  Ja nu blev ni snopna va jag fixar inte allt här i världen utan lite hjälp av barnen måste jag ha.. Tur jag har dom det säger jag bara :)

Så denna dag har jag varit igång hela dagen efter att ha gjort potatis gratängen & duschat så kände jag mej som en ny människa..

Glömde väga mej i fredags så jag gjorde det i dag..  :)  & detta gick bra fortfarande på 90 + men inte så länge till om det fortsätter så här.. :)

Grattis Camilla <3  TACKAR :)

Nu ska jag göra rent i köket och kolla på NHL Washington Capitals mot NY Rangers..

Heja heja NY Heja Henke i mål. :)  Efter 10 min in i första perioden står det 1-1..

ÅÅÅÅ Slagsmål...  :(

Hare gott!

Kommentarer
Från:Mie
Publicerat: 2009-04-26| 22:33:18

Vilken härlig helg du har haft=)

Va tycker du om min nya design???

Jag vann den av Elin på designandmakeup.se

Hon är jätteduktig o trevlig och ung... Tänk att de är så duktiga ungdomarna idag. Och företagsamma...

Jag tycker jättemkt om hennes blogg....



Och så tycker jag jättemkt om att läsa din blogg vännen. Då känns det ju som att vi är lite mer nära trots våra 12 mil emellan;)



Love you sweetie

Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?