Svettningar och frossa!
Publicerat: 2009-04-29| 11:24:41

Nu vet jag inte längre om jag håller på att bli helt tokig för jag har nu i flera dagar svettats och haft frossa med tuppskinn om ni vet vad jag menar..

Jag är helt kallsvettig och fryser som ett djur.
illamående, yr,  matt och helt slut ..
Det var min tur att köra grabbarna in till Stan på hockey fysen så min tanke var att jag skulle ta spåret medans dom tränade MEN glöm det jag åkte till Apoteket handlade på Maxi sedan trodde jag att jag skulle svimma..
Ringde D och grät i telefonen trodde han skulle bli tvungen att hämta upp oss..

Hur som så ringde jag till svärmor men kom på i samma ögonblick som svärfar svarade att hon var på vattegympa för sista gången.
så jag fick tag i grannen och surrade med henne och grinade om vart annat tills jag befann mej på Rocklunda där jag kunde invänta grabbarna och tjejerna som följt med. :'(

Lugnade väl ner mej lite :/
Jag blev så rädd att jag skulle bli så där sjuk att jag inte kunde röra mej eller prata igen :'(

Väl hemma igen blev det sängen direkt med vid öppet fönster.. men detta stängde D snart då han sa att det var svin kallt!!
Jag hade ingen feber!!??
Jag vet inte vad det är.. Mår jätte dåligt även idag.. Svetten bara rinner av mej.. :(

Ja ja Vad är en BAL på slottet???  :)  ( ASKUNGEN)

Nej nu ska jag röja lite här innan jag tuppar av igen..
Sköt om er vänner..  ♥


I

Kommentarer
Från:Carma
Publicerat: 2009-04-29| 12:30:17

Jag e inte i Götet, jag håller till på östkusten i Småland. =)

Ta de lugnt och krya på dig!

Kram <3

Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?