Vaknar i D:s härliga armar.. <3
Publicerat: 2009-04-23| 07:49:57

Ja god morgon alla glada!!

Vilken morgon ;)  Det är inte ofta jag ligger och gosar med D innan han far iväg till jobbet..
Jag brukar nämligen vara helt sten död vid den tiden.. Men inte i morse..

 <3     LOVE is in the air!! ♥           
                                                             
                                                           

Ja nu väntar jag bara på att min mamma ska ringa och berätta hur det står till med pappa Arne..

Johanna var såå ledsen igår kväll.. Fick sitta och trösta henne så gott det gick..
Hon tyckte vi skulle åka dit och hälsa på honom på sjukhuset..

Men han är ju så dålig att han bara sover och den sista energin han har kvar måste han spara för att överleva..

Vi kan ju ändå inte göra så mycket för honom just nu.. inte mycket mer än att hålla tummarna för att han ska börja må bättre..

Idag ska jag ha en visning igen har ju knappt haft en egen visning på hela året då jag mått piss dåligt....

Ska ändå bli kul.. Har inte några grejer att visa men det skulle Susanne låna mej så jag ska fara in till staden och hämta det lite senare..

KRAMEN så länge!!

Kommentarer
Från:Mie
Publicerat: 2009-04-23| 21:53:50

Oj va morgonpigg du va idag=)

Hälsa familjen



Kram

Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?