Besökare & fortsättning på kusin träffen!!
Publicerat: 2009-08-21| 10:57:39

Tjoho!

Ja mina besökare har verkligen dalat den sista tiden...

Varför??
Jo jag är inne i en låg period i mitt liv där jag inte riktigt kan komma med några nya härliga inlägg!

Så det är inte konstigt att det inte finns några besökare :(

Men hur som så har jag lovat att komma ut med en fortsättnming om vår härliga kusinträff som jag var på i JULI!!
Ja det är ett tag sen.. ;)

Oj vad tiden går!
Då var det semester och varmt inge myggor..

Men nu ja varmt har vi väl men semester den är säkert slut och solbrännan börjar blekna vi kanske lagt på oss några extra kilon under sommaren som vi nu måste försöka jobba bort.. :P

Kan det vara så??

Men nu har vi mygg!!!! :(



En tillbaka blick! :P



Härligt eller hur..

Jag ska försöka att återkomma med kusin träffen lite senare under dagen eller till kvällen..

Ha det gott så länge :P

Kram Kram


Kommentarer
Från:anna-lena
Publicerat: 2009-08-21| 14:16:08

Mer om kusinträffen!! Härligt!

Längtar redan till nästa..

Som vi sa måste vi ses nån dag över en fika..

Sköt om dig.. Kram Kusin Anna

Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?