En oplanerad vin kväll!
Publicerat: 2009-08-05| 19:10:15

Tjoho..
I måndags så hade jag en lite väl oplanerad vin kväll..




Grannen skulle iväg och jobba men hennes dotter är där så jag stannade kvar en stund på ett glas vin :)

Detta resulterade i att jag kom hem raglandes vid kl halv tre... :S

Ganska rund under fötterna tur att jag hade Frasse som led hund så jag hittade till dörren..

men in kom jag aldrig utan jag somnade lutandes mot ytterdörren.. :(

Om inte Frasse hade börjat ge ifrån sig lite voff så att mannen vaknat så hade jag väl stått där ända in på morgonen och sovit..
Fy säger jag  bara!!!! :(

Kräktes som en tok när jag väl kom in..
Sov i gäst rummet för att ha tillgång till toaletten ifall det behovdes fler gånger! :O  :(

Men det var kul och trevligt men VIN blir jag nog utan ett tag framöver.. :P

Kram & skål :P

Kvällen efter alltså igår så fick jag ett sms där hon undrade om jag ville komma over på ett glas rött eller vitt???
Vad tror ni att svaret blev..??? ;)



Kommentarer
Från:S A N N A ♥
Publicerat: 2009-08-05| 22:02:31

Haha ja (: Ja, vi pratade lite om Photoshop via mail. (:



Vad kul att du röstade på Camilla, jag firade faktiskt nyår med henne och hon är en supersöt tjej!

Från:MILLA
Publicerat: 2009-08-05| 22:53:54

Jag såg att du hade röstat på mig i tävlingen om Veckans Blogg hos Sanna, så jag ville bara säga tack så mycket! Det var gulligt av dig :)

Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?