Pizza kväll!
Publicerat: 2009-08-02| 22:16:27

Ikväll blev det pizza:)
grabbarna var duktiga och fixade kebab m mos.. :D

Jag och mannen samt dottern åt pizza och en kebab m bröd..

När vi skulle hämta pizzan var den bränd :(
Kanterna var alldeles svarta jag och min dotter som skulle hämta maten stod där som två ufon när dom började snacka om att vi kunde få en annan pizza med kyckling och curry istället för den med skinka och annanas som vi beställt..

Vi fattade inte hur man kan fråga om detta när vi beställer skinka och annanas vill vi väl inte ha kyckling och curry ELLER??
ja vi valde vår pizza även om den var bränd i kanten..




Nu är detta inte vår pizza!!!

Jag har lite svårt nu för dessa restauranger dom börjar bli så nonchalanta (säkert fel stavat :D) det samma var förra helgen när barnen ville käka på donken så fick grabben en big mc med en tugga bort äten på den ena hamburgaren..
Dom bortförklarade detta med att det hade fastnat i grillen ... MEN vad ska man tro??
Ja jag fattar snart inte hur det har blivit att alla börjat slarva så med maten..

Vi måste börja protestera eller??
Ska vi bara acceptera att dom ger oss dålig mat??

Ja nästa gång pizzan är bränd eller om det fattas en tugga så ska jag ta bild och lägga ut det på nätet..
då kanske dom lär sig att dom inte kan behandla oss kunder på detta viset längre..

Utan oss kunder så vore dom inget.. :O

Nästa gång då lämnar vi allt och bara går..
Nu hoppas jag att det inte händer en gång till men nu ska jag vara berädd..
Stackars den som tabbar sig nästa gång för då blir det väl en explotion av mej eller så står jag bara där och skäller medans barnen skäms och ber mej lugnt gå därifrån :(

Freddes kebab m mos var nog godare..
så nästa gång väljer jag nog hans mat! :P

Kram och god natt!

Kommentarer
Från:JONNA
Publicerat: 2009-08-02| 22:53:26

sv: hehe tack iaf! :)



ja. ushush. myggorna ger en inte en lugn stund. man kan ju knappt sitta ute utan myggmedel osv! :p

Från:Kadri
Publicerat: 2009-08-03| 11:05:40

sv. Jag har inte heller varit så aktiv.

Har inte hört av tanten mera. Grannen blänger däremot konstant.



Vet inte hur det funkar med blogshopen ännu för non konstig anledning fungerar inte det på deras sida.

Annonsen visas bara på min blogg, men inte på blogg.se

Från:Carma ♥
Publicerat: 2009-08-03| 12:03:17

Hej!

Jag har/är inte så duktig på att svara på kommentarer nu på semestern, sorry!

Men är inte på topp heller...

Hoppas att det är grymt bra med dig!

Kramar om

Från:S A N N A ♥
Publicerat: 2009-08-03| 15:02:01

Åh, vad tråkigt att höra om din dotter, fast bra att hon tyckte om tipsen (: Jag försöker alltid förklara så bra som möjligt, så att alla ska förstå. När man själv har hållt på med programmet i över fyra år, så är det lätt att man förutsätter att folk kan grunderna, men jag försöker verkligen tänka på att många inte gör dte!

Från:S A N N A ♥
Publicerat: 2009-08-04| 19:48:50

Har svarat din dotter på mailen nu (:

Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?