Sommar Sverige! :)
Publicerat: 2009-08-01| 18:10:19

Sommar Sverige..
Sol regn sol regn och sen ni som inte märkt det så finns det MYGG!!!!!

Ja mygg dessa monster som gör vår härliga sommar till ett rent helvete :(

Ja ni som missat dom ni saknar inget det kan jag lova!
Vi har blivit erövrade av dessa hemska svarta svärmar....

Dom är överallt i skogen i skuggan i solen på stranden inne jag överallt kommer dessa odjur..

Så ja jag önskar er alla en trevlig sommar utan dessa otyg..

Kram Kram <3

Kommentarer
Från:S A N N A ♥
Publicerat: 2009-08-01| 20:03:50

Så himla söt blogg (:

Från:S A N N A ♥
Publicerat: 2009-08-02| 11:10:20

Svar: Jo, jag tycker faktiskt att din din blogg är just söt!



Jag använder mig av Photoshop, vilket är ett dyrt program, men jag fick installationscd av min dåvarande pojkvän. Idag kostar Photoshop 11 tusen kronor. Men det finns även Photoshop Elements som ligger på tusenlappen, har inte lika många features som ett vanligt photoshop men funkar utmärkt att börja med. (:

Från:S A N N A ♥
Publicerat: 2009-08-02| 11:10:45

Och just det (: Ja, jag bor utanför GBG!

Från:S A N N A ♥
Publicerat: 2009-08-02| 18:33:16

Svar: (: det bästa som finns är att göra andra människor glada och jag tycker du är duktig (:



Photoshop två är väääääldigt gammalt, om det inte är CS2, eller så kan det vara Photoshop Elements 2. (: Jag lägger ut Photoshoptips på min blogg då och då, du kan hitta dem i kategorin "dagens photoshoptips". Om det är något du vill lära dig så är det bara att säga till, jag lägger ut tips på förfrågan (:



Dopet var supersött, och golfen gick bra, tack så mycket (:

Från:JONNA
Publicerat: 2009-08-02| 20:14:49

Myggen är inte att leka med i år. Biter igenom jeansen och allting ju :(

Från:S A N N A ♥
Publicerat: 2009-08-02| 20:25:48

Hihi, nej killar i allmänhet verkar inte förstå det där med bloggar, om vi ska dra alla över en kam!



Ja, men jag tror inte elements 2.0 är jättegammalt, det senaste ligger på typ 6.0 tror jag, och om det hade varit vanliga photoshop hade det nyaste varit typ 11.0 ;P haha. Men ni kan säkert lära er det! Om inte annat kan ni uppdatera versionen, köpa ett nytt elements. Det är toppen ifall man ska lära sig Photoshop, så kan man gå vidare till mer avancerat (OCH DYRAR /:) senare!

Från:S A N N A ♥
Publicerat: 2009-08-02| 20:30:37

Menar du lägga till en skugga på typ en text/bild? För det är lite annorlunda i Elements, jag minns inte riktigt vart man trycker /: Har använt det lite i skolan. Men du kan alltid googla också!

Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?