Onsdags morgon!!
Publicerat: 2009-12-09| 13:06:47

Vaknar av att Frasse tycker att det är dags att kliva upp!!!

MMMMM men det är sååå skönt i sängen att jag vill ligga kvar...
MEN det vill inte han!

Så upp och hoppa Camilla!!

Köket ser som vanligt ut som en bomb skulle slagit ner!! :(

Mat till Frasse och på med kaffe och en snabb prommis med honom och sen ta itu med köket innan jag sätter mej för att njuta av kaffet!! mmmmm..

Klickar in på datan för att se om det hänt något nytt i min lilla värld!!???

Inte så mycket men ändock.. lite..

Träning står på dagens schema..
Samt dammsugning av hela huset..
SÅ idag ska jag vara vän med snabeldraken.. :) IGEN!!! :(

Ja suck ingen jul stämning ute fortfarande men i min innersta känsla har den ändå börjat att gro..
HUR känner ni andra???

Kram på er alla mina nära och kära för den här gången!! :)   ♥


Kommentarer
Från:Mie
Publicerat: 2009-12-10| 10:48:25

Hej vännen min<3

Va spännande med HG. Jag håller tummarna för att Freddan kommer in.

Hoppas det gick bra med snabeldraken, jag hade också en dans med den i veckan :)

Tack för dina fina ord på min blogg.Det värmer i hjärtat. Din blogg är också jättehärlig. Men du, hur får du så fina gubbar????



Jag skulle vilja berätta för dig. Idag ska jag träffa äkaren av ICA Maxi i Kumla. De söker en make up artist o butikschef till deras hår o skönhetsavdelning... Och jag slängde ju in en ansökan. Så nu ringde han o ville träffa mig. Ska dit idag (torsdag) halv 4... Spännande! Det kan ju va bra att ha fler dörrar öppna =)



Nej nu blev det ett helt inlägg i din blogg...s

Jag saknar dig vännen. Kanske vi kommer till sura nästa helg. Jag hör av mig isf...



Tusen kramar o pussar och hälsa familjen

<3

Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?