Söndag den 3:e advent!
Publicerat: 2009-12-13| 17:26:25

Ja det är inte sant vad tiden går!!

Jag fattar inte att det är den tredje advent idag LUCIA-dagen... :O





Idag har D & O varit på match i KÖPING.. :)

Jag valde att stanna i sängen..

Hade lovat att städa sovrummet igår men glömt bort det så jag har aldrig sett mannen så snabbt komma upp igen innan han hamnade i sängen..
Klart att han skulle gnälla lite om det med!!! ;)

Han fattar inte att dessa *damtussar* egentligen är änglarnas spår och att detta är ett bevis på att dom vakar över oss! ;)

Men när jag säger så.. Så tittar han på mej och bara *ler*...
Det är då jag kommer på hur mýcket jag älskar ♥ honom och varför vi blev tillsammans han & jag...

g när jag vaknade så blev jag tvungen att städa bort änglarnas spår!!  MEN inte alla ;) shhh *hihihi*
Det han inte vet det lider han inte av!! :)

Nu håller vi på att göra Lusse katter! :) Ja idag!! ingen annan gör det säkert inte idag av alla dagar men idag gör VI det!! :)
Fredde är hos pappa och äter julgröt & O åkte hem till mamma..

Då passade vi på.. :)

Kycklingen är nog klar nu så nu lite mat i magen medans degen jäser!! 

Kram på er alla ♥





Kommentarer
Från:Mie
Publicerat: 2009-12-13| 22:35:18

Jag håller fullständigt med dig... Va rädd om änglarnas tofflor =D



Vi kommer till SURA =O den 19dec.... Har du tid att ta en liten kaffe då?????



Love You

Från:Tant Kim | Bloggdesigner
Publicerat: 2009-12-13| 23:28:04

Tack så jätte mycket. :) kändes helt underbart- :)

Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?