**DANNELINA**
Publicerat: 2009-02-26| 22:51:02



Detta är jag Camilla 41år
tre barns mamma.. Skild sen -05.
Bor med mina tre barn
Fredrik 15, Johanna 13,
& minstingen Mattias 11 år.

Familen består oxå av min älskade man Daniel
"FRESSE" vår älskade hund en golden.

D. är oxå skild och har två barn.
En son på 15 & en tjej på snart 17 år.
Sonen bor hos oss varannan helg..

Det som jag har tänkt att denna sida kommer att handla om
är det som händer i familjen Pettersson/Rickmans liv.
Sen blir det lite tankar & funderingar..


Ja så fick sidan en bild av mej..
Vilken skapare man blivit..   ;D
 Nej nu får leken ta ett slut för idag och jag får jobba vidare i morgon..

I morgon ska jag med min äldsta till tandläkaren så det är bäst att hoppa i säng..

Kommentarer
Från:Rebecca
Publicerat: 2009-03-03| 19:54:25

Hejsan!



Du är utmanad!

Kolla in min blogg för mer information!



Jag kan inte lämna kommentarer på din andra blogg då jag inte är medlem=(



Ha det bra!

Kram

Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?