Bloggen!
Publicerat: 2009-07-11| 11:45:58

Ja som ni ser har bloggen blivit lidande!
Då jag har haft häcken full av en massa andra aktiviteter!
 SÅ nu måste jag försöka att referera dagarna vad som hänt!

Det har varit så MYCKET att jag vet inte var jag ska börja!

Men jag slutade med att berätta att jag & min älskade dotter skulle på MOR & DOTTER träff i HALSBERG.
Till min väninna Mie & henner två döttrar Matilda & Lovisa!

Vi träffades på Marieberg där vi shoppade loss! ;)

Sedan åkte vi hem till dom & fikade och snackade bort dagen!
Straxt innan vi skulle åka hem så kom vi på att vi måste ju bli klippta. ;)

Så vi tog tag i Johanna och sa nu ska du bli klippt !!!!!
NEJ så var det inte men hon tvekade länge innan Mie lyckades att övertala henne att klippa BARA topparna! 
ÅÅÅÅÅ det var så underbart att få vara där i hennes energier !
Ni som inte känner henne er är det synd om..
men jag har äran att vara hennes vän.:D
Bilderna kan jag inte visa då VI använde Johannas kamera & hon är vid pappa..
Hoppas hon kommer snart över så vi kann lägga ut lite roliga bilder oxå.. :D

KRAAM..<3




Så hon blev jätte söt! :)
Ingen större skillnad :D hihihi

Jag skulle klippa luggen! :D inte heller någon skillnad! ;)
HIHIHI

Kommentarer
Från:Kadri
Publicerat: 2009-07-12| 19:27:56

Jag tror allas bloggar blir lidnde på sommaren. Min med. Sen har man ju mindre besökare också på sommaren.

Vad roligt bara med tjej dag.

Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?