Bloggen!
Publicerat: 2009-07-05| 22:52:59

Hejsan alla mina vänner där ute som läser min BLOGG!

*suck*

Jag vet att jag sagt det tidigare men jag säger det igen den som inte vill läsa detta bör sluta nu!!
Jag är hemma pga utmattningsdep..
min tid går ut sista JULI..
OK!!
Vad ska jag göra åt detta??
Jag skulle gärna börja jobba igen..
men hur? Ja är så förrvirrad och har så svårt att få ihop en enklaste beskrivning........

skulle vilja ändra lite i min blogg..
typsnitt och lite färger mm..

MEN jag fattar inget av dessa beskrivningar som ges ut. fast det är bilder och allt!!!!! :(  :(  ;(

nu heter det inte beskrivning heller men nu har jag tappat bort ordena oxå..... *SUCK*

Ja KIM min designer bryter väl ihop på mej!!

Det är hon som fixat till headern eller vad den heter!!??

Så här såg det ut tidigare


Och så vipps så fixade hon till det som ni ser!! ;)
Hon är jätte duktig!

KIM

MINA älsklingar blev såååå fina nu..  :)

Jag älskar verkligen mina barn !!
Ja vem gör inte det!!???

Men som den mamma jag är så!!  NEJ stop!!!!!!  jag skulle inte skriva om mina barn !! HUR kom jag in på det spåret! ??
Jo genom headern!!

Men NEJ !!

Ä
ÅÅ nu så säger jag god natt och slut för idag!   ♥

hahaha! ♥



 

Kommentarer
Från:Kim-Bloggdesigner
Publicerat: 2009-07-06| 00:14:02

Texten i headern måste jag ändra på bilden för den är inne i bilden men det kan jag också fixa om du vill?

Ska jag skicka kontonr och så då eller har du kvar det?



Säg till vilket typsnitt och vad det ska stå så kan jag ändra det.



Nejdå jag försöker så gott jag kan utan att gå in i väggen.

Kram kram.

Från:Kim-Bloggdesigner
Publicerat: 2009-07-06| 11:42:30

haha ärligt så hänger jag inte riktigt med längre. :P

Vad ska jag ändra? jag tycker det ser bra ut. :)

eller? :S



Kram.

Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?