En MÅNDAG som alla andra??
Publicerat: 2009-07-20| 22:20:44

Idag är det måndag!!!
20 juli och Margareta har namsdag & det heter min mamma i andra namn..
I morgon är det JOHANNA och det heter min dotter..
Det visste ni nog redan.. ;)

Jag vaknade kl 10 av att barnen & Frasse kom ner & väckte mej..

Frukost sen en rask prommis ner till kanalen där Frasse fick bada..
Jag & Fredde kastade boll och Frasse simmade efter bollen..

Skönt.. HÄRLIGT!!!    ♥

Tänk att man kan få njuta av sina barn på detta viset..
Först är dom borta i tre veckor sen kommer dom tillbaka för att stanna i tre veckor  ååå det är bara så härligt att få denna tid med dom när dom varit borta så känns det såå ja  jag har inga ord för hur det känns..

Det  är bara så härligt! :D   ♥

Det värsta är att när dom är borta så saknar jag dom så mycket och har svårt att passa på att njuta av att dom är borta..
Men nästa år så banne mej om jag inte kan passa på att njuta.. ;)

Senare tog vi itu med tvätten och sorterade strumpor .
Tittade på en film och spelade lite WII..
Innan maten blev klar så tog jag & klippte gräset fixade alltihop innan det blev kväll.. ;)

Danne tog en tur till grannen medans jag klippte klart och lite senare kom Grannen och bjöd in mej på ett glas rött som jag inte var sen att tacka ja till ;)
Fast mattan blev först klippt.. ;D
Nu sitter jag vid bloggen jätte trött och ska hoppa in i duschen alldeles strax..

Nanna säng ..;)
 

KRAM & Natti ♥

Kommentarer
Från:Kadri
Publicerat: 2009-07-21| 09:11:30

Man saknar ju brnen så klart när de ä borta,. Svårt o koppla av. Man tänker hela tider hur de har det.

Så är vi kycklingmammor.. Oroliga för våra små kycklingar hela tiden.

Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?