Födelsedag! ;)
Publicerat: 2009-07-22| 22:38:19




GRATTIS!!
Grattis till mej själv..

Jaha i dag så har man den så kallade födelsedagen igen..

Igår var jag ett helt år yngre än jag är idag !!?????

Lite KUL eller??

Ja enligt hur man nu vill uttrycka sig.. ;)

Alltså är det kul när man kommit upp i medel åldern att bli ett helt år äldre från den ena dagen till den andra...??

NEJJJJJ egentligen så är det inte så..
Att man från den ena dagen till den andra blir ett år äldre ;)

Det är ju bara det att man inte säger att man är 41 år & 364 dagar!!    Eller??
Dagen innan man ska fylla 18 eller 20 så säger man nog att jag är 18 år eller 20??

MEN i morse när jag fyllde 25 år
kom mina älsklingar ner med frukost bricka med Smörgås Kaffe banan och tre maränger ;)
Dom sjöng för full hals eller det var nog bara Fredde som sjöng tror jag! ;)
Svenska flaggan var så klart med på brickan den med..

Banan? TRE maränger??

Ja mamma ska ju gå ner i vikt så det är ju klart att mamma ska äta banan..

Marängerna då vem var det meningen att dom skulle ätas av??
Säkert av dom själva  :)

Ja barn JAG ÄLSKAR ER!!!!  ♥   av hela mitt hjärta <3 :D

KRAM från 25 åringen :P

Kommentarer
Från:Kadri
Publicerat: 2009-07-24| 07:53:16

GRattis och grattis ännu en gång.

Du ha kommit med i veckans blogg röstningen.

Nu är det bara o ragga röster.

Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?