Hejsan i värmen!
Publicerat: 2009-07-02| 19:01:00

Jag tittar in en sväng och kollar läget ..

Jag liksom många andra av er bloggare är väl ute på annat än att sitta vid bloggen och datorn ?? ;)

Samtidigt så har mitt liv tagit en helomvändning.. :(

Men detta kanske jag tar en annan dag!

Pratade med min överläkare på hörselvården idag inte så kul..
Mitt höger öra hade inte reagerat alls på testet vi gjorde för drygt en månad sen..

Så nu ska jag genomgå en magnetröntgen..

Jag tror inte att hörseln kommer tillbaka för det men det kan kännas skönt att veta att dom bryr sej..

Ja att jag är så gott som döv på höger öra och har mindre än hälften kvar på mitt vänstra är för mej inget nytt..

MEN när det kommer på ett papper så ser det mycket värre ut och låter mer dystert än vad läget är!

% hit och dit..  Jag har kanske mindre än 10 % kvar på höger & 40% på vänster.. :( Dystert..

SÅ ser vårt Öra ut innuti !!    ♥


Nu ska vi till skanzö & bada Frasse!  ♥

Kommentarer
Från:Kadri
Publicerat: 2009-07-03| 08:54:47

SV. JA HJÄRNAN ÄR JU SOM DET ÄR MEN BÄTTRE I DAG.

VAD HAR HÄNT MED DIN HÖRSEL DÅ ??

Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?