Ja i dag är det MÅNDAG igen för er som inte märkt det;)
Publicerat: 2009-07-06| 11:47:45

Sommar lovet är inne på sin tredje vecka..

Så dagarna bara flyger fram..

Värmen tar på en så idag när vi har det lite regnigt och svalt så känns det bara trevligt!!

Man känner att man kan softa i soffan, STÄDA??, inte kul men hos oss behövs det för allt samlas på hög..
Tvätten mm..

Nej nu ska jag röja i köket sen tar jag och tittar på en film eller läsa en bok NEJ jag kan ju inte läsa MEN jag har har fått en bok av min mormor ..
 Det heter en" kvart om dagen!"  den kan jag varmt rekomendera!

Tänk att nu har min dotter rumstrerat om här så jag hittar inte den heller ..

OJ nu kom min man hem för att hämta matlådan en puss eller tre hann jag få innan han for ut genom dörren igen! ;)

Nej hej så länge!!   <3



Kommentarer
Från:Kim-Bloggdesigner
Publicerat: 2009-07-06| 15:02:36

oekj tack så mkt. :) nu ska jag gå och göra prov. önska mig lycka till. :)

kram.

Från:Niclas
Publicerat: 2009-07-06| 15:32:12

Va tycker du??? haha... Jag fattar typ ingenting heller av det här med bilder och design utan försöker så gott jag kan... Kul att du tycker det är fint :)



Ja nej det kan mycket väl varit jag som läst helt fel... Ibland gåt det så snabbt så jag vet knappt vad jag läst... Men nu har vi rett ut det iaf :)



Hoppas du haft en bra helg och en bra start på veckan :)

Från:Niclas
Publicerat: 2009-07-06| 16:46:35

Ja folk har varit sånna mot mig länge-.. Vet väl innerst inne att det är avundsjuka och att dom ratar det dom inte kan få... men dum som man är lyssnar man ju på det ändå...

Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?