Johanna ÄLSKAR DJUR! Alla DJUR!
Publicerat: 2009-07-06| 18:27:07

Ja jag bara måste få lägga ut denna fina bild på min älskade dotter och hästen GOOFIE ♥
  
:D



Visst är hon fin??

Min dotter hon bara älskar DJUR!

I höstas var hennes klas på läger innan höst terminen hoppade igån detta för att elever och lärare ska kunna lärakänna varandra innan dom kommer igång med skol arbetet.
Eleverna har tidigare gått i samma klass från ettan till femman och nu i sexan så delas alla klasser och eleverna blandas lite huller om buller!

Så lägeret är då till för alla att lära känna varandra Visst finns det redan barn som känner varandra väl men ändock så finns denna sköna grej ..
Dom är ute på Västerås gården innan man kommer fram till Smedjebacken..
En jätte härlig plats..
Detta läger vet eleverna om så alla ser fram emot detta..Dom övernattar där två nätter.. :)



Men hur som så efter detta läger och vid första utvecklingssamtalet som vi hade med Johannas klassföreståndare
så säger läraren att ååå Johanna är en så rar tjej och hon bara älskar djur!
:O Oj säger jag..



Då slog det mej att johanna hade mått så dåligt på lägret för där fanns det grisar som dom sedan slaktar!
Och detta ville hon inte höra talas om..

Så hon ringde mej ifrån lägret och grät!! åååå vad hon grät!!
Hur kunde man vara så elak mot dessa söta djur??
Och hur ska hon nu kunna äta fläsk???
Ne j nu skulle hon aldrig mer äta KÖTT!

Detta kommer Läraren så väl ihåg och hon riktigt såg på Johanna med denna ömma blick och sa att johanna verkligen är så varmhjärtad & GODHJÄRTAD!! <3

;)


Kram kram ♥

Kommentarer
Från:Frida
Publicerat: 2009-07-06| 22:01:53

Nja det vet jag inte!!

Vi ahde det så fantastiskt roligt allihopa, det var så proffsigt gjort & middagen var underbar.

Jag är lite gladare nu iaf, jag är nr 2 på föräldrabloggarnas topp 20 lista, lilla jag helt makalöst!

Kram

Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?