Kusin träff!
Publicerat: 2009-07-19| 21:17:31



Ja igår (fredag) hade vi vår årliga kusin träff vår gård ute i VÄSTERFÄRNEBO..:) 




Ja lite små vilt på vägen dit!
Just det TRANOR! <3




Välkommst kommitén ;)




Här hälsas man välkommen av kusinerna.. :P

Ja VÅR det kan väl diskuteras men det är min fars gamla föräldrar hem och generationer före det....
Min Farmor har för ett X antal år seda flyttat där ifrån när hon kände att hon blev lite för ensam där ute på gården..
Det är ett underbart ställe där man var jämt när man var liten.. :)

Så för ca10 år sedan så har vi satt som tradition att vi ska träffas vi kusiner varje år...

Så håll i er för nu kommer det en del bilder!!
:)



En gång i tiden bodde jag här på gården!

:P



Hungriga kusiner
TACOS
som vanligt på dessa träffar! <3





Under måltiden har vi en frågesport om gården ..
den som vinner får utmana Den äldsta Kusinen. :P


Allt är lugnt tills vi drar igång tävlingen med SING STAR!



OJ!! :P



Det blev en kraftig regn skur..







Det VRÄKER ner!






MYSIGT eller?



Okey nu börjar det!  :P

hihihi!! <3




;D






SINGSTAR ;)

Ja dessa härliga bilder får ni vänta på då jag har lyckats att få till dessa ..
MEN den som väntar på något gått??

Tack ändå mina älskade kusiner för en ännu lyckad träff ;)

KRAM ♥







Kommentarer
Från:Kusin den älsta:)
Publicerat: 2009-07-20| 22:07:31

Hej och tack för senast:)) Vilken fin liten berättelse du fått till från vår träff. Jag väntar eller väntar INTE:)) med spänning på bilderna från Sing Star:)) Kram

Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?