Mammografi!
Publicerat: 2009-07-03| 11:11:46

Ja när man  har passerat den ålder då vi verkligen blir KVINNOR då så får man en kallelse till MAMMOGRAFIN!

Har vi inte insett det tidigare att vi faktiskt har blivit MOGNA kvinnor så gör detta brev att man nu måste inse att vi klivit över från att vara ungdom så är vi nu uppe i MEDELÅLDERN! ;)

För oss kvinnor kan vi inte undgå att få reda på att vi hamnat där förän det en dag kommer ett brev på posten där det står att vi är kallade till MAMMOGRAFI!!

Första gången är vid 40 år!! NEj men jag är ju bara 25 ??  :?
Måste ha skett en förväxling någonstans..

Men jag har varit på en sådan kontroll janske för att mina bröst är som vattenmeloner.. ;)





Vi tittar lite på Pappografin oxå eller vad tycker ni tjejer??

För det ska väl vara jämnställdhet här i landet!????





Kramar ♥

Kommentarer
Från:Kadri
Publicerat: 2009-07-03| 12:01:33

sv. tack för din röst .



här regnar det inte ännu, men det kommer väl snart. det ska bli så skönt.

Från:Kim-Bloggdesigner
Publicerat: 2009-07-03| 15:15:20

Tack så mkt. :)

hehe bäst vet jag inte men duktig kanske. :)

Från:Kadri
Publicerat: 2009-07-04| 20:39:18

sv. men tack snälla du.



Hur är det med dig idag ? Fick ni också regn ?

Från:Kadri
Publicerat: 2009-07-04| 21:01:08

sv. Först vill jag säga att jag känner för dig att din väninnas dotter har gått bort. Det är alltid svårt när någon dör, men ännu svårare när man måste begrava sitt eget barn.

Med döden kommer man ner på jorden och märker vad som är viktigt och vad som man kan leva utan. Varje gång ambulansen har tagit min man till sjukhus har man varit livrädd och tänkt att om man bara får en dag till då lever man annorlunda. Men det är svårt o vara livsnjutare när allt annat runtomkring styrs av pengar. man kan inte ligga på soffan när barnen vill ha mat och huslånet ska betalas.



Det med bloggandet blir ju lite si o så på sommaren. Det är så få varma stunder så det är bäst o njuta när man kan.



det med mammagalan vet jag tyvär ingenting om. Men om jag skulle ha fått bjudning skulle vi kunnat o åka tilsammans.



Hoppas du mår bättre snart

Kram Kadri

Från:Kadri
Publicerat: 2009-07-04| 21:01:59

sv. tack, tack. ibland tror jag att någon som har bytt de på BB.

Från:Kadri
Publicerat: 2009-07-04| 21:35:43

sv. Ja det är sårt. Min kompis och släkting håppade från 15 vånings hus bara 20 år gammal. Det var för kärleken skull. Sorgen är fortfarande stor efter hans död, men man måste ju leva vidare, på något sätt. Fast i början verkar det o vara omöjligt.

Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?