Mor & dotter DAG! <3
Publicerat: 2009-07-09| 10:48:48

Hejsan i regnet!

Idag ska jag och min dotter ta en hel dag tillsammans vi ska ha en TJEJDAG! ;)

Vi ska snart åka till Halsberg för att träffa våra väninnor ..
Min väninna har en jämnårig dotter plus en sladdis på ett halv år..

så nu ska vi ta en mor och dotter dag..
vi ska vara i Halsberg och ta en tur till Örebro där dom har ett köpcentrum som vi ska gå och strosa i!

Ja det ska bli så härligt..
Vi har pratat om det jätte länge men inte blivit av!

Sen ska vi passa på att få njuta i Mies vår att fixa hår naglar och bryn..

Hon är frisör och makeuppartist eller vad det heter..
Ja ja hon är bara bäst!

Jag fixade min son i går han ger sig inte att låta någon annan ska få klippa honom utan det gör jag!
Bilden som jag skulle ta går inte att lägga upp så jag återkommer med den!
Så kom tillbaka!!

Om inte för att rösta !!!!

Hejsan alla ni måste rösta!!!

Kram igen och ha det dott ni med så återkommer jag i kväll med rykande färsk info om vår  MOR & Dotter DAG! <3<3

Kommentarer
Från:madde
Publicerat: 2009-07-09| 13:54:55

allt bra med digstår inför övertid idag och nästa v men sen kommer semetsrenhar du det nu?

Från:Mie
Publicerat: 2009-07-10| 13:31:45

Tack för igår vännen. Det va härligt att få träffa dig o Johanna. Hoppas ni blev nöjda med håret. Du va ju supermodig som tordes klippa av dig så mkt. Jag tycker du blev jättefin.

Hoppas jag får se lite härliga bilder från gårdagen här på bloggen ;)

Kraam min underbara vän

Från:Mie
Publicerat: 2009-07-10| 23:58:55

Hej vännen...



Jag önskar uppdatering från gårdagen i Hallsberg... Är så nyfiken på din o min modefotografering ;)



Pöss o Kläm

Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?