Ont om tid!!
Publicerat: 2009-07-30| 18:19:44

Ja det kan man nog säga att jag har!!
Jag hinner framförallt inte med det jag ska..

Det första som blir lidande det är bloggen..

Det har bara varit för mycket den sista tiden.. Alla barnen har varit här och dom har tagit sin tid.
Fredde har haft målvakts camp i stan från morgon till kväll och i går körde även ordinarie hockey igång så då slutade han inte förän 22 någon gång var väl hemma runt 23.30 eller något men då sov jag ..

upp igen i morse för att gå på is igen kl 11,10...
Hem och äta och så iväg igen för att ta ett fys pass nu i kväll...
Men då blev det tvärnit från min sida Johanna blev sur för att jag skulle åka igen och gubben blev sur för att jag inte åkte...

Ja hur man än vänder sig har man ändan bak... :(

SUCK!!!

Men det positiva är att när jag blir riktigt sur så får jag saker gjort som en rejäl vända till tippen.. :)

Det känns otroligt skönt.. :)

Så kollade jag in bloggen oxå.. :)

Nu ska jag bara röja lite till innan jag hamnar i soffan med barnen som är kvar här hemma..

JO förresten ena taket blev klart i dag :)  :D

SAGAVÄGEN :)




OKEY det har inte kommit in en ny bild utan detta var en arkiv bild kolla in igen i morgon då finns den nya bilden klar!

KRAAM

Kommentarer
Från:Kadri
Publicerat: 2009-07-31| 23:28:39

KIKAR IN O ÖNSKAR TREVLIG HELG.

Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?