Solig söndags morgon!
Publicerat: 2009-07-05| 11:08:12

Söndag den 5 juli! Sol SOL!





Härligt ute regnet från igår har gjort luften sval..

Sover numera i vårt nya sovrum i källaren.. :)
Det är inte riktigt klart där men ska senare under dagen försöka lägga ut lite bilder!

Steg räknaren måste jag sätta på mej! ;)

Grannen och jah börjar se på FRasse att en midja kommit fram??
Vet inte men det är kanske ett önske tänkande!  ??

Ja en liten rapport från mej.. Nu i dags läget! KL11 på fm! ;)

Kram kram ♥

Kommentarer
Från:Kim-Bloggdesigner
Publicerat: 2009-07-05| 11:24:49

Jadå det ska jag nog kunna göra åt dig. skicka inlogg och så ändrar jag den. :) ska du ha en annan bild eller ska jag bara göra honom mindre gul? Flåt tänkte inte på att han var gul. :P

Från:Kim-Bloggdesigner
Publicerat: 2009-07-05| 11:28:33

Själva bilden är gul så det är svårt att fixa om jag inte gör den svart vit. jag har gjort bilden nu men frågan är om du vill ha den i svart vit?

Från:Kim-Bloggdesigner
Publicerat: 2009-07-05| 11:39:26

Jag har redan gjort den i svart vitt som du kan få testa på din blogg om du vill.

Ska jag eller du lägga in den?

Från:Kim-Bloggdesigner
Publicerat: 2009-07-05| 17:43:20

Underbart. nej jag sa att du inte behöver betala för det om du inte absolut vill så kan vi säga 20 spänn eller nått. jag är otroligt fattig, men ärligt så behöver du inte betala. :) va bra, ja vi får hoppas han tycker om det. :)

Från:Niclas
Publicerat: 2009-07-05| 18:21:13

Nämen är ni här och campar... på ursand eller vart är ni :) Tycker ni om vänersborg då?? :)

Från:Niclas
Publicerat: 2009-07-05| 18:22:49

hehe tack... Kul att du gillar tatueringen... Jo jag får en del kommentarer men jag tar alltid tid att svara på alla... Är folk så söta och tar sig tid att läsa mina långa inlägg och skriva till mig så måste jag ju ta mig tid att svara ju :)

Från:Frida
Publicerat: 2009-07-05| 21:52:17

Det var superroligt!!!!!

Kram

Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?