StÄdA???
Publicerat: 2009-07-07| 14:34:50




Ja nu ska jag lägga ut en fråga till er alla som tittar in hit hoppas att ni kan vara så snälla och svara på den..

Ordet lyder STÄDNING!

Städa det måste vi alla göra någon gång!

Så nu undrar jag vilket av städningen är roligast??
Ja ja ok inget är roligt!

Men om man bara får nämna en sak vad väljer man då?
  • Dammsuga?
  • Torka golven?
  • Diska (förhand)?
  • Städa kylen?
  • Toaletten?
  • Damma överallt?


OKI!!
Nu är det bara att rösta vilken städning som är roligast att utföra kommer att presenteras på
fredag !!

Passa på att rösta nu..
Sprid detta gärna vidare!
Så så många som möjligt kan vara med att rösta!! :)

Kram Kram.. <3






Kommentarer
Från:Kadri
Publicerat: 2009-07-07| 14:54:24

Sv. Tack för dina fina ord. Det behövs idag. Fyfan vilken dag

Från:Amanda
Publicerat: 2009-07-07| 15:04:35

Jag tycker det är roligast att städa när det är riktigt, riktigt skitigt så man ser ordentlig skillnad efteråt. Då är det kul.

Så illa brukar det dock aldrig bli här hemma. Men får jag välja något på den listan (pest eller kolera?) så väljer jag nog dammsuga. :o)



Jo, visst är det roligt att vinna. Jag vann heller aldrig något förut men skam den som ger sig. ^^

Kram

Från:Amanda
Publicerat: 2009-07-07| 15:28:58

Ja, min lilla kille har gått igenom en hel del. Mer än dom flesta vuxna faktiskt.

Men han mår bättre och bättre nu så förhoppningsvis är jag snart nog mamma till ett frisk barn. :o)

Tack för din fina kommentar! ♥

Kramar

Från:Kadri
Publicerat: 2009-07-07| 15:43:33

Sv. Carmen är en världskänd estnisk supermodell och våran bebis såg så vacker ut så jag tänkte att det är hon värt. Ly heter en av mina släktngar. Så det blev CARMEN LY



Jessica kommer från min mans sida. Gammelmormor.



Tessy kommr från en tv serie Mc Clauds döttrar. Så den kommer från australien tror jag

Från:Kadri
Publicerat: 2009-07-07| 16:10:53

Sv-. Tack snälla du

Från:Fredrik
Publicerat: 2009-07-07| 17:07:47

Hej!

Ja, det känns absolut inget roligt att lämna dem där. Men vi har ju inget val. Vi byter den 11 augusti så vi har hopp om framtiden.. :-)

Riktigt usel personal på det vi har nu, skrämmande!

Från:Emily
Publicerat: 2009-07-07| 18:33:29

hihi dammsuga LÄTT!

Från:Carma
Publicerat: 2009-07-08| 21:33:14

Att städa ur kylen =)

Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?